עשר דרכים לבחור את זר הכלה המושלם

בן הזוג שלך אולי לא יודע, אבל ייתכן ואת תכננת את יום החתונה מזמן. רבות מאתנו חושבות על היום הגדול לפרטי פרטים: אנחנו רואות לעינינו את השמלה, איפה יערך האירוע, חושבות מי תהיה השושבינה ואפילו מדמיינות את המבט של אמא כשהכוס תישבר. וכשהיום הגדול מגיע, לא פלא שכל פרט נלקח בחשבון. גם זר הכלה, זר שתצעדי עמו לחופה דורש מחשבה והשקעה. הרי את רוצה לבחור את זר הכלה שיתאים למי שאת ולאירוע הייחודי לך. האם זר כלה צבעוני או זר כלה קלאסי. האם זר כלה עגול ומסודר או זר כלה בעיצוב חופשי ואורבני. אם גם את עדיין מתלבטת, לפנייך עשר דרכים לבחור את זה הכלה המושלם.

1. זר כלה  שאת אוהבת

חשוב מכל הוא באמת להיות נאמנה לעצמך. אם תמיד הייתה לך חיבה מיוחדת לפרחי שדה  דאגי שהם ישתלבו בזר הכלה שלך.. לעומת זאת, אל תמהרי לבחור בפרחים רק בגלל שהם פופולריים בקרב זרי כלה רבים. זכרי שאפשר ליצור אינספור שילובים בשזירה אישית ולכן את יכולה לבחור בפרחים שאת באמת אוהבת לזר כלה המיוחד שלך.

2. זר כלה בגודל המתאים

זר כלה גדול מידי עלול לגזול את תשומת הלב ולהיות לא נוח בזמן צעידה לחופה ובזמני הצילום. זכרי כי זר הכלה אמור להוסיף למראה הכולל, לתת עוד חלק עיצובי ביום החתונה ולהוסיף להופעתך. לעומת זאת, זר כלה קטן מידי יכול דווקא להיבלע ופחות יבלוט בצילומים.

3. זר כלה מתאים לשמלה

כשאת בוחרת את זר הכלה שילווה אותך בחתונה, חשוב שהוא יתאים גם לשמלת הכלה בה השקעת מחשבה רבה ואולי אף לנעליים או לסיכת הדש של בן הזוג.  מלבד התאמת צורת זר הכלה לגזרה, כדאי לחשוב על סגנון השמלה: האם זוהי שמלה ארוכה ואוורירית? גדולה ונסיכותית? או שמלה מוקפדת רומנטית? זר כלה המושלם ישלח גם הוא את אותו המסר.

4. צבעוניות של זר הכלה

ביטוי אישי הוא דבר חשוב. כשאת בוחרת את זר הכלה שילווה אותך ביום חתונתך מומלץ לבחור בשילובי גוונים, טקסטורות  שמתאימים לך וגורמים לך לחיוך. לא תמיד זר כלה קלאסי , בשילובי ורדים בגוונים בהירים, הוא תמיד זר הכלה הנכון. זר כלה מפרחי חמניות או זר כלה צבעוני ואפילו אסימטרי או זר כלה שזור על גבי חישוק כתיק אופנתי תמיד יוסיפו קריצה ועניין ביום המרגש.

5. שמרי על טקסטורות וגוונים

שזירת זר כלה היא קצת כמו כתיבת ספר, הפרחים משולים למילים שמתחברות לעלילה. כדאי לבחור בפרחים המשתלבים בצורתם וצבעיהם ויוצרים יחד מראה אחיד והרמוני, המבטא בצורה הטובה ביותר את סיפור האהבה שלכם.

6. זר כלה מפרחים המתאימים לעונה

גם אם בחרתם לערוך את החתונה במקום סגור, עונות השנה הן לעולם חלק בלתי נפרד מהאווירה. לכן, כדאי לאמץ פרחים עונתיים בזר הכלה וכך גם ליהנות מאלו שנמצאים כעת בשיא הדרם.

7. התאימי את זר הכלה לאופי האירוע

מתחתנים בגן אירועים? בחוף הים? באולם מפואר? בכל אלו כדאי להתחשב בעת שזירת הזר לכלה. התאמת הזר לאופי האירוע תשמור על האווירה המיוחדת של המקום ותבטיח שהזר ישתלב בו בצורה הטובה ביותר.

8. היזהרי מפרחים מלכלכים

כולנו אוהבים פרחים, אבל אף אחד לא נהנה להתהלך מהם, ובטח שלא להכתים את שמלת הכלה. לכן שמרי מרחק מפרחים בעלי אבקנים או צמחים המורידים צבע.

9. בחרי בזר כלה שיתאים לגובהך

בדיוק כמו שאת מתאימה את הלבוש לגזרתך, כך גם תוכלי להתאים את זר הכלה למידותיך. זר השזור לאורך יוצר אשליה של גובה ולכן מתאים לכלות נמוכות יחסית. אם לעומת זאת התברכת בגובה, העדיפי זר כלה עגול.

10. הוסיפי את הטאצ’ האישי שלך

זה יכול להיות פרח שונה בנוף, אבני חן, פנינים או אפילו סרט בגוון האהוב עליך. שילוב של אלמנט מיוחד בזר כלה ישאיר את החותמת האישית שלך ויהפוך אותו למושלם באמת.