קישוט רכב חתונה בעזרת פרחים

אחד מהמנהגים המקובלים והפופולריים ביום הכלולות הוא קישוט הרכב שמביא את החתן והכלה לחתונתם. כשחולפת בכביש מכונית מקושטת, יודעים מיד העוברים והשבים כי מדובר בבני זוג העתידים להינשא. רכב שכזה מאפשר לבעלי השמחה להדגיש את היום המאושר והחשוב ולחלוק אותו עם כל מי שמופיע בדרך. מדובר בהזדמנות נוספת לתת לחתן ולכלה את תשומת הלב שמגיעה להם, ולחזק את התחושה כי היום כולו סובב סביבם.

איזה סוגי רכבים ניתן לקשט?

בין אם מדובר במכונית פרטית, ברכב מושכר ואפילו בלימוזינה מפוארת שהוזמנה לכבוד האירוע – ניתן לקשט כל רכב לכבוד היום הגדול. כמובן שיש לקחת בחשבון את גודל הרכב, צורתו וצבעו כי לעטר אותו בצורה המתאימה. יש להקפיד על שימוש בחומרים שאינם יגרמו למכונית נזק ולא ישאירו עליה סימנים. כמו כן, חשוב לסדר את הקישוטים באופן שלא יקשה על הנהג לראות את הדרך ויסכן את הנהיגה.

כמה זמן מראש מומלץ להתחיל בעבודה?

בניגוד למרבית הסידורים לקראת החתונה אשר נעשים מבעוד מועד, את מלאכת הקישוט עדיף להשאיר לרגע האחרון. עיטורים לרכב הם לרוב עדינים ולכן כל נסיעה מיותרת עלולה להביא לירידה בעמידותם. כדאי לעטר את הרכב רק ביום האירוע ולא קודם לכן.

באילו דרכים ניתן לקשט את הרכב?

קיים מגוון רחב של קישוטים המתאימים לרכב חתונה. אחד מהחומרים המוכרים ביותר הוא סרטים צבעוניים, אשר מוצמדים לרכב במגוון צורות: פפיון גדול ממדים המודבק לחלק העליון של הרכב, קשירה אלכסונית בחזית הרכב או פסים לאורכו ולרוחבו. יש המשלבים גם שלטים כדוגמת “חתן וכלה לפניך” או “זה עתה נישאו”. אם ברצונכם להפוך את העיטור למרשים במיוחד, תוכלו לשלב בקישוט הרכב פרחים.

כיצד מקשטים רכב חתונה בעזרת פרחים?

ניתן לקשט את רכב החתן והכלה בעזרת פרחים במספר אופנים. ראשית, אפשר לשלב אותם בסרט או בד אשר יוצמד למכונית. בנוסף, ישנה אפשרת לשזור אותם לזר פרחים אשר יוצב בחזית הרכב. ניתן גם להדביק פרחים בצורת שונות (לדוגמא בצורת לב) או לשלב אותם עם חומרים נוספים ולקבל תוצאות מקוריות ומפתיעות. מגוון האפשרויות הרב מאפשר להתאים את סידור הפרחים על המכונית לטעם האישי ולמאפייני הרכב.

מדוע כדאי לבחור בפרחים?

פרחים מלווים אותנו כמעט בכל שלב בחתונה: הם מעטרים את אזור קבלת הפנים, מופיעים על השולחן בצורת סידורי פרחים וכמובן מופיעים בזר הכלה הנישא בצעידה אל החופה. לכן, טבעי שאותו הסמל ליופי ולרומנטיקה ישתלב גם בעיטור הרכב של בני הזוג. פרחים מוסיפים לקישוט המכונית מראה רענן, ססגוני ויוקרתי שמתאים בדיוק לאירוע.

כיצד ניתן להזמין קישוטי פרחים לרכב?

צוות השוזרות ישמח להתאים עבורכם את סידור הפרחים למכונית החתונה. במידה ואתם רוצים לקשט את הרכב באופן עצמאי, אנו נעמוד לרשותכם ונסייע בבחירת פרחים ובאספקתם. אם תעדיפו להשאיר את המלאכה בידי ידיים מיומנות, נשמח לחולל את הקסם בעצמנו ולתת למכונית מראה מיוחד במינו, כזה שישאיר חיוך גדול בפניהם של העוברים והשבים וכמובן של הזוג המאושר.